23 Jun 2008

Pkr Taiping

Pkar bahagian Taiping, melancarkan blog pada 23/06/2008

5 ulasan:

RAMLIKMTG berkata...

ahli pkr bhg taiping boleh memberi sebarang ulasan,komen yg.membina,pandangan serta cadangan yg.baik bagi memantapkan lagi parti dibahagian ini.segala cadangan dan pandangan dari ahli-ahli amat diperlukan.sebarang komen mestilah secara bersopan dan tidak menyentuh hal-hal yg.boleh mengaibkan peribadi orang lain.

terima kasih

...Rkmtg--setiausaha kerja.

Tanpa Nama berkata...

AJK PKR Taiping mestilah sensitf
terhadap kehendak ahli-ahli parti
di bahagian ini.

RAMLIKMTG berkata...

ahli-ahli parti mestilah komited dengan parti,soal sensitiviti antara ahli dengan ajk tidak timbul kerana setiap ajk bahagian perihatin dengan apa jua isu yg.timbul.

ahli juga diminta selalu berintraksi dengan ajk agar dapat segala masalah di selesaikan dengan baik.

Tanpa Nama berkata...

sebagai ahli yg.setia kpd parti,apatah lagi kepada mereka-mereka yg.bertunas daripada yg.di panggil refomis haruslah sedar bahawa perjalanan masih jauh,segala duri dan ranjau halangan dan fitnah,hasad dandengki wajarlah ditangani dengan pendekatan akal yg.waras dan bijak.

segala usaha yg.kita laksanakan seperti pesanan ketua umum kita yaitu :jangan kita memperkecilkan doa...kerana doa juga merupakan senjata yg.paling ampuh dlm.menghadapi kemelut politik.

Tanpa Nama berkata...

x"com menegaskan bahawa gejala sosial yg.berleluasa sekarang ini wajib dibenteras dan ditangani dengan tegas olih pihak yg.berkuasa demi menjaga nilai-nilai murni sejajar dengan roh masyarakat madani.
gejala buruk seperti salah guna siber kafe,lumba haram,karauke,rahsuahdan sebagainya wajar ditangani dengan segera.
kepada kepimpinan di semua peringkat,pihak polis,majlis daerah dan pbt perlu bekerjasama dalam menangani masalah ini.